Min handlekurv 0

Spørgsmål og svar

I denne delen finner du svar på de vanligste spørsmålene om vårt nettapotek, leverings- og betalingsbetingelser og legemidlene vi selger.

Hvis du etter å ha lest denne artikkelen fortsatt har spørsmål eller trenger ytterligere informasjon om våre produkter, kan du kontakte vårt supportteam.

Ofte stilte spørsmål:

Hvordan legger jeg inn en bestilling?

Når du har valgt en vare, vil du bli omdirigert til handlekurven. Klikk deretter på "Fullfør bestilling", og du vil bli omdirigert til et sikkert SSL-bestillingsskjema. Skriv inn dine data, e-postadresse og leveringsadresse. I det siste trinnet må du velge leverings- og betalingsmåte og klikke på "Fullfør bestilling". Bestillingen vil deretter bli behandlet av vår kundeservice.

Hva skjer etter at jeg har lagt inn en bestilling?

Bestillingen vil bli behandlet. Når betalingen er mottatt, blir bestillingen din hentet og sendt så snart som mulig.

Du vil motta 2 e-poster om bestillingen din:

  • ordrebekreftelse;
  • bekreftelse på mottak av betaling;

Hvilke betalingsmåter godtar dere?

Du kan betale for bestillingen din med MasterCard, Visa, American Express og bankoverføring i henhold til opplysningene du får på bestillingssiden. Vær oppmerksom på at betalingsprosessen ved bankoverføring tar ca. 3 dager.

Hva er kostnadene og leveringsbetingelsene?

Hvis bestillingen din er bekreftet, vil den bli sendt så snart som mulig. Leveringstiden avhenger av hvor du befinner deg og rettidig bekreftelse av betalingen. Avhengig av leveringsmetode tar vi sikte på å levere bestillingen din direkte hjem til deg innen 4-13 virkedager.

Vi behandler ikke bestillinger i helgene. Hvis bestillingen legges inn etter kl. 15.00 på fredag, vil apoteket først behandle den på mandag.

Hva er sikkerhets- og personvernreglene deres?

Beskyttelsen av personopplysningene dine er vår høyeste prioritet. Vårt elektroniske bestillingsskjema støtter den nyeste og sikreste 256-bit SSL-krypteringen (Secure Sockets Layer). Alle person- og kredittkortopplysninger overføres konfidensielt til vår partnerbank. Systemet vårt inkluderer også beskyttelse mot kredittkortsvindel. Personer som bruker falske kredittkort, vil umiddelbart bli rapportert til relevante myndigheter.

Hva er reglene for sending av e-post?

Kunder mottar ofte ikke e-postbekreftelser eller nyhetsbrev. Dette skjer vanligvis fordi e-posten din er blokkert. Her er to alternative løsninger på dette problemet.

1. Sjekk søppelpostmappen din. Hvis du finner e-poster der, flytter du dem til innboksen din.

2. Hvis du har en annen e-postadresse, kan du kontakte kundestøtten vår, så legger vi til den andre e-postadressen din i kontaktlisten.

Hva kan man forvente av en nettkonsultasjon?

En konsultasjon med våre eksperter erstatter ikke et besøk hos legen. Kundeservice kan imidlertid informere deg om utvalget av legemidler som er tilgjengelig i nettapoteket vårt. I tillegg kan du når som helst diskutere bestillingsprosessen og andre spørsmål om kjøpet ditt.

Hva er forskjellen mellom originalpreparater og generiske legemidler?

I motsetning til produsenter av originale legemidler har produsenter av generiske legemidler mye lavere utviklings-, test- og reklamekostnader. Når patentet på det originale legemidlet utløper, kan andre selskaper begynne å produsere disse rimelige legemidlene fordi de har lov til å bruke den kjemiske formelen til legemidlet. Resultatet er et produkt av høy kvalitet til en rimelig pris!

Hva er kvaliteten på generiske legemidler?

De regnes som "terapeutisk likeverdige" med originalpreparatet. Generiske legemidler inneholder samme mengde kjemikalier og har samme absorpsjonshastighet av virkestoffene i blodet. Den generiske versjonen av et legemiddel kan noen ganger ha en annen farge eller form enn originalpreparatet. Disse forskjellene påvirker ikke legemidlenes egenskaper og skyldes kun kommersielle eller patentmessige årsaker.

Hvorfor er generiske legemidler billigere enn originallegemidler?

De er billigere på grunn av patentsystemet. De fleste legemidler er beskyttet av et statlig patent som varer i opptil 20 år. I denne perioden har ikke andre selskaper lov til å distribuere legemidlet, som bare kan selges til selskapet som skapte det for å dekke utviklingskostnadene. Etter at patentet utløper, kan legemiddelfirmaet be FDA om å distribuere en generisk versjon av legemidlet. Siden det ikke er noen investeringskostnader, kan andre gründere tilby legemidlet til en pris som er 50-80 % lavere enn prisen på det opprinnelige legemidlet.

Kan jeg sende medisinene mine tilbake til dere?

Nei. I henhold til loven kan vi ikke godta retur av reseptbelagte legemidler. Hvis en forsendelse er skadet eller ikke levert i det hele tatt, sender vi den tilbake for egen regning.

Hvordan kan jeg få en gratis bonus for gjentatte bestillinger?

Når du bestiller et legemiddel i vårt nettapotek, vil du alltid motta gratis bonuspiller. Jo større pakken er, jo mer tilbyr apoteket vårt . Besøk oss oftere og kjøp medisinene dine til den beste prisen!

Dine valg for informasjonskapsler

Informasjonskapsler er viktige for å sikre at nettsteder fungerer som de skal. For å forbedre brukeropplevelsen din bruker vi informasjonskapsler for å muliggjøre sikker pålogging, analysere trafikk, optimalisere nettstedets funksjonalitet og tilby innhol.